Vormfout. UX specialist.

Al ruim tien jaar werk ik, elke dag weer, als professional op het gebied van UX, interactie ontwerp en concepting. Waarbij ik veel meer ben dan gewoon een ‘designer’. Ik help ideeën uit te werken door ze visueel te maken, concepten aan te scherpen, en opzichter te zijn tijdens de productie. Dit alles om de beste gebruikservaring te garanderen.

Want een betere ervaring maakt een tevreden gebruiker. En een tevreden gebruiker maakt een trouwe klant.

(i speak English, too!)

Tevreden klanten

Ik heb werk gedaan voor de grootste Nederlandse bedrijven, en voor kleine startups. Zonder uitzondering tevreden over mijn werk, en over de deadlines die ik altijd haal.

rabobank

Rabobank

[case study]

inshared

Inshared

[case study]

essent

Essent

[case study]

sns

SNS bank

En nog veel meer… ING • Digirati (UK) • Telfort (KPN) • KEMA • ProRail • Stage Entertainment • SNV • Hogeschool van Amsterdam • Alliander • PropertyEU …

Ik spreek vloeiend business

Goed design gaat niet alleen over goed design. Het gaat ook over wat je opgeleverd krijgt. Daarom spreek ik vloeiend business. Van KPI’s tot Agile, en van boardroom tot developer. Zodat ik niet alleen een mooi plaatje maak, maar dat plaatje ook de eindgebruiker bereikt.

In soorten en maten

We leven in een tijd waarbij we voorbij ‘mobile first’ of ‘responsive’ zijn. Design gaat over alle touchpoints die een klant kan hebben, of dit nu een SMS bericht is, een app op een smartwatch, of een ‘ouderwetse’ website op een computer. Ik leg me niet vast aan een bepaalde techniek of schermformaat – want alles is design.